Wednesday, May 23, 2012

RINDU YANG TERLERAI

Assalamualaikum..yuhuu...dah beberapa hari aku abaikan kekasih hati aku ni...wahhh..siapa tuu??? hok alohhh..HONEY AND POISON aku ni lah...hahhaha...kali terakhir aku update hari sabtu..ehh..lame lah tu...aku tak kesah lah lame ke sekejap ke yang enting aku dapat lepaskan rindu nak update blog...okay dah..asyik merepek je..hahaha..hari ni entri aku pasal fotografi...bunyi macam kelakar je bila orang yang macam aku ni yang dah sah-sah buta seni nak cerita pasal fotografi..biarlah..aku pun teringin jugak..hahahaha...gelak-gelak jugak..tapi aku percaya masih ade yang tak tau ape maksud fotografi tu..tau sebut..tapi tak tau maksud..ehhh..macam perli diri sendiri je..lolll..okay..fotografi ialah proses untuk menghasilkan gambar foto..ni...aku nak cerite lah sikit tentang pengalaman aku ber"outing" zaman sekolah menengah dulu..saje ikut kawan-kawan..hahaha..konon-konon nak jadi model lah..puii..hokkk..tapi kan..masa tu dalam otak cuma fikir nak tengok gambar kita cantik..hahaha..cantik ka???cantik kutt..lolll
~first time outing~


nampak tak...muke first time outing...macam mintak penampar je kan...ala..biaselah..budak baru belajar..so faham-faham je lah..mase ni..blurr tak tentu pasal tau..nasib baik lah kawan-kawan aku ada bagi tunjuk ajar sikit supaya tak terpancar kekayuan aku tu..kan..ehh...lupe pulok...credit to NJ ADA sebab sanggup bersabar dengan penyakit blurr aku ni..hahaha..

 tadaaa...ni lah hasilnye...selepas 2 tahun aku tak buat ape-ape fotoshoot secare real punye...hahahaha...nampak bezakan...yelah...awok kan dah 18 tahun...hehehe..nampak lah matang sikit..cara posing pun dah tak kayu lagi dah...hahahah...










haa...amacam..okay tak...kalau tak okay pun..korang kene okay kan jugak..hahahah...aku shoot gambar ni kalau tak silap dalam bulan 3 kut..entah lah..tak ingat dah bila...hajat hati memang lah nak ber"outing" tapi memandangkan tahun lepas aku SPM so..terpaksa lah hajat tu aku simpan elok-elok dalam almari kan..tibe-tibe awal tahun ni dapat peluang keemasan macam ni takkan aku nak lepaskan kan...rembat jelah..hahaha..sebelum terlupa..kredit untuk Fandie Fandi sebab shoot gambar aku yang tak berape nak cantik ni kan..tapi seriously..aku suka hasil kerja abang fandi ni...smart tau..hahahaha..okay lah madu-madu dan racun-racun ku sayang..thanks ye sebab luangkan masa bace entri aku yang kadan-kadan mengarut ni..lolll...next time aku update lagi ehh...tunggu tau..bye..Salam..

No comments:

Post a Comment