Monday, May 28, 2012

PERHITUNGAN YANG MENDEBARKAN

   Assalamualaikum..yuhuuu..hai..hari dapat jugak update entri baru...almaklum lah..baru balik bercuti petang tadi..ehem..ehem..tak jauh..dekat bagan lalang je..hahaha..yelah..nak sambut lah kejayaan aku dapat masuk U..so haruslah sambutkan...hohoho..terbatak sekejap..seronok-seronok jugak..dalam hati ni bedebo tahap tak hingat lah..kalau ade yang cakap aku ni tak gementar sebab nak masuk U..orang tu memang nak mintak kene tembak dengan aku..gile ke ape aku tak gementar..sampai terbawak-bawak dalam mimpi tau..huishhh..teruk dah tu...dah macam ape je kan...
pantai bagan lalang,sepang
 
 Ehhh..lupe pulak nak bagi tau...aku dapat masuk UiTM Seri Iskandar dekat Perak..Alhamdulillah..ade jugak rezeki aku masuk UiTM..aku bersyukur sangat..rupe-rupenye allah dah sediakan sesuatu yang indah untuk aku..alhamdulillah..dekat UiTM aku sambung belajar dalam bidang  pengurusan & teknologi pejabat.. orang putih kate..office management & technology..kirenye kalau aku habis belajar ni..skop kerje aku dalam bidang kesetiausahaan lah..tak kesah lah...yang penting niat aku nak belajar..nak dapat ilmu..jurusan ape aku tak kesah..

tak sabar nak pergi..lolll

dup dap dup dap...tu bunyi jantung aku ehh..bukan vibrate handphone..mane taknye...2 Jun aku dah nak gerak pergi Perak..aku akan balik Klang kalau tak silap hari raye..bukan main lagi dia..3 bulan baru dapat balik Klang..tapi tak pe..untuk kebaikan..sesuatu harus di korbankan..alah..bukan lame mane pun..lebih kurang 90 hari je..kawan aku kate..biaselah..mule-mule memang lah rase lain macam...tapi lame-lame nanti okay lah..harap-harap macam tu lah kan..amin..

detak jantung aku..

preparation untuk masuk U ni memang menguji kesabaran sebenarnye..lebih kurang dalam mase seminggu semue kene settle termasuk barang-barang  yang nak bawak pergi Perak nanti..nampak macam senangkan..tapi orang yang menghadap je yang tau..mungkin ni dugaan allah..nak tengok sejauh mane kesabaran aku..it's okay..aku takkan biarkan bende-bende kecik macam ni rosakkan mood aku nak belajar..relax je tokkk..lolll

shopping sampai nak tercabut kaki

okay lah madu-madu dan racun-racun ku sayang..next time aku update entri baru lagi ye..tunggu tau..dan doakan yang terbaik untuk aku yee...bye..Salam


No comments:

Post a Comment