Tuesday, November 27, 2012

GILRS DAY OUT!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMUALAIKUM..

People..i tersangat sangat lah rajin tahap cipanzi hari ni..tak sesabo nak update blog..etete..pahal tah..kann..actually hari ni saje nak share pasal i hang out with my girlfriends semalam....ececeh..hajat hati balik je semalam nak terus update..tapi memandangkan laptop tak de bateri..badan pun tak de bateri..so forget it lah jawabnye..sebenarnya i dah lama tak keluar ramai ramai so hari ni i nak cerita sikit aktiviti chek dengan GF chek semalam nahh..

*sila baca kalau rajin..sila close tab kalau rasa nak muntah..mueheheh..gurau je..baca tauuuuu*

Okay..plan asal..weolls tak plan pun nak hangout dekat mana..*ee..macam ape je ayat aku*dan sepatutnya hangout dengan iolss and my GF dalam 9 orang macam tu tapi  biasalah..masing masing ada hal yang tak dapat dielakkan dannnn...dorang pun batalkan janji di saat saat akhir...sodehhh..sabooo jelah aku..seperti dijanjikan pukul 10 dah keluar rumah..biasalah..janji melayu kannn...kalau janji keluar pukul 10 maksudnya pukul 12 letteww..yesss..itu lah yang terjadi semalam..hahaha..anddd...bila dah sampai dekat KTM depan rumah aku..weolss baru lah decide nak pergi sunway..means..kena turun dekat subang lah kannnnn..

sampai je sunway..masing masing menggelupur lapooo..paham je lah kalau dah masuk lunch time..perut pun bergendang lahh..ehh..lupa pulak..semalam yang hang out empat orang je..shasha, wan aziah, alya and of course lah aku..*kalau tak siapa nak tulis entri pasal girls day out ni kheennn...*shasha suggest makan dekat ayam penyet..first time makan ayam penyet dekat sunway..okay serius sedap..tak tipu..makan punya makan..pukul 3 jugak keluar dari kedai tu..biase..makan nya sekejap je..borak yang lebih..





then..kitorang pun jalan jalan..and for the first time in my life..i tak beli apa apa pun..sedih kan..*dalam hati memang membebel je..kenapa lah duit ptptn tak masuk lagi..*nampak tak life seorang student macam saya ni sangat lah bergantung dengan ptptn..just imagine baru 18 tahun aku dah menanggung hutang RM15 K ye...wowww..nak tercabut nyawa rasanya..I do admit when i got the loan I was extremely happy..otak pun ligat berfikir nak beli apa dengan duit tu..bila dah habis barulah nak menyesal sebab tak asingkan sikit duit tu at least RM500..yaaa..bende tu terjadi pada aku..sedihh betul..

okay..i sambung balik cerita yang telah dipotong oleh cerita ptptn tadi ehh..i ni kan kuat drama..terlebih drama pulak bila cerita pasal ptptn ni..kitorang terus berjalan cuci mata..then pergi main bowling..rugi lah bro kalau tak main..FYI..aku ni memang ketagh main bowling..kalau boleh aku nak main bowling setiap hari..*banyak duit kau siti hawa..ewaahhh...*yang begitu semangat main bowling cuma aku, wan aziah dengan alya..kitorang tak lah pandai beno main bowling..main campak yoo..dalam beberapa minit main..alya dah tak mau main..so kawan alya gantikan dia..lelaki okay..dah sah sah lah aku dengan wan aziah kalah teruk..yess..terbukti..kalah teruk..maluuuuu...okay sudah....

dah penat main bowling sampai lebam tangan..weolls jalan jalan lagi..then kitorang pun balik..kaki dah sakit yang amat..penat lerrr saye cerita..so..i upload gambar gambar semalam yang sememangnya banyak....selamat menengok lah ye..

*gambar gambar yang penuh perasaan perasan..maluuu..etetete*





















okayy people...sampai sini dulu entri ni..nanti i update lagi ye...
Allah save Gaza..
Peace Yoww
ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment