Sunday, December 2, 2012

ISKANDAR...I NAK BALIK!!!!

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..

ASSALAMUALAIKUM..

People..okay lets go..cepat cepat i type sambil berlari ke sana ke mari packing barang nak bawak balik Seri Iskandar..i memang suka kerja last minute..lepas kena marah dengan mak lang baru terhegeh hegeh packing barang..seriously people..i hate this part..i malas tahap cipan nak balik Perak..Ya allah..malam tadi pun kemas barang..tapi hati tak ikhlas..now i nak buat pengakuan secara besar besaran yang i memang HOMESICK..tapi selama ni belagak macho je..konon jiwa kental lah..lahaaiii...

Lepas tengok jadual kuliah..after another 3 weeks i akan packing barang sekali lagi dan dengan sepantas dan selaju lajunya i akan beli tiket tren balik klang..cuti krismas kan..rasa nak menangis guling guling..tak nak balik Perak..

Seriously..aku balik Perak sebab aku dah dapat duit PTPTN..aku fikir kalau aku tak balik..aku takkan dapat duit tu lagi..ahhh..nampak tak aku sangat mementingkan duit..bukan ape uollss..duit tu lah duit belanja aku sepanjang semester ni..ecehhh..propa je lebih..

*dah siap plan nak beli Ipad..duit belanje sepanjang semester konon..puii*

okay lah people..i nak sambung kemas barang..
ASSALAMUALAIKUM..

No comments:

Post a Comment