Thursday, November 22, 2012

LELAKI


Assalamualaikum people..

today i start the post with bismillahirrahmanirrahim..supaya berkat sikit entri aku ni..aminn..okay..kenapa aku rajin sesangat nak update entri baru sedangkan malam tadi baru je update..actually masa tengah tunjuk rajin goreng onde onde pagi tadi boleh pulak berangan kejap and boleh pulak terfikir sekejap pasal lelaki..wahhh..gataii...and i suddenly wondered why most men nowaday suka mainkan perasaan perempuan..yess..tak semua lelaki buat perangai macam tu..but percentage yang buat fi'il macam tu amat lah tinggi..statistik mane yang aku tibai ni pun tak tau lah..hahah..

at this time suddenly aku terfikir pasal kawan aku yang agak frust dengan ex-boyfriend dia..i don't know why and what is the real story..so pada pandangan aku dan pemikiran aku yang nan hado ni..my friend tak salah..ahakk..as a good friend of course lah aku back up kawan aku kan..*ehh..baik kah*kawan aku selalu pretend like she is very strong dan tak kesah langsung pasal ex boyfriend dia tu..puii plastik je lebih..and yang paling bestnye..both of them still lagi contact each other..and i think deolls still love each other tapi ego depa semua melangit..pasai tu lah depa jugak merana..about cerita deolls..iols tak berani nak ulas lebih lebih..bukan ape..iols pun tak tahu sangat pasal cerita deolls tu..okay..fullstop.

alright..talking about men..aku bukan lah seorang lelaki..of course lah perempuan..tak kan lah pondan pulak..nak dikatakan aku ni seorang yang memahami lelaki pun tidak juga..but bersandarkan pengalaman sendiri dan keluargadan keluarga aku pun ada lelaki so aku ni boleh dikatakan faham lah jugak pasal lelaki..ape ayat aku ni..hisyy..tapi ade sesuatu yang aku still tak faham..WHAT MEN WANT FROM A WOMAN?.bila dah dapat yang baik..deolls mula buat perangai..cari yang lain..main kayu tiga..mungkin fitrah manusia yang tak pernah puas*ecehh..ayat aku..drama*



bukan nak tunjuk lagak pandai konon tahu pasal lelaki..kalau kita tengok dalam newspaper..setiap hari mesti ada saja pembunuhan..rogol..dan kes dadah..boleh dikatakan setiap jenayah tu dilakukan oleh insan yang bernama lelaki..zaman sekarang susah nak cari lelaki baik..bak kata orang..lelaki lindungan kaabah..yang boleh melindungi perempuan dan bukannya membinasakan perempuan..tapi Allah dah tetapkan..perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik..so don't worry people..jodoh kita dah ditetapkan allah..yeahhh!!*ehh..over pulak*

before iols nak publish this entri..mari lah kita mendoakan keselamatan saudara saudara kita di Palestin.semoga Allah memberikan kesabaran dan perlindungan kepada meraka..Aminn..



okay people..that's all for this update..
thank you for reading
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment