Sunday, November 11, 2012

TERCABUTKAH KAKIKU??

ASSALAMUALAIKUM


haaa..ambik kau..setepek muka aku..omakkk aiii..kombangnyo muko den..terlobeh makan uollss..euuuwww..goli den nengok gamba sendiri..wekkksssss...heheh..padahal dalam hati..(ee..comelnya aku..)..dahh..aku mula nak buat drama..okay okay..mohon korang banyak kan beristighfar bila baca entri aku ni..sebab..haku kan suka berdramaaaa..haisyyy..

okay..pahal aku letak gambar ni..pakai lawa lawa ni pergi mana(lawa ke??)lolllzzz...dengan siapa??buat apa??alololo..banyak nya soalan..begini ceritanya..gue pergi jalan jalan ke TS ama BFF gue..kita jalan jalan cuci mata ama cuci dompet..(tetibe endon)..hahahah..alaaa..biasolah..den memang suko sopping..amek kaww..siapa jadi suami aku memey malang dapat bini suke sopping..kesian laki aku..isy isy isy..

seperti biasa..retis macam aku teramat lah menyukai beli baju nak pulak di temani kroni retis aku..siape lagi kalau bukan shasha..haisyy..for uollss information...aku ni seorang pejalan kaki yang sangat tegar bila sopping..and then after 3 jam berjalan tanpa henti aku akan mula buat muka cekodok basi kerana kaki mula menunjukkan tanda tanda nak tercabut(tercabut tu aku tipu..jangan percaya) dan bermula lah detik detik aku tergedik gedik menggelupur nak balik..dannnn..akhirnya..terserlah kegedikan aku di situ..tuii..

kali ni aku tak beli banyak baju..empat helai je..hajat hati nak tambah lagii..tapi memandangkan kaki aku dah tak larat yang amat nak tawaf Time Square tu so aku batal kan hajat aku tu..hoiii siti hawa...insaflah..asyik nak perabih duit je..membazirkan amalan syaitoonnn..actually..aku lagi suka pergi tempat sopping yang tak terlalu ramai orang..macam SACC MALL..SETIA CITY MALL..dengan itu aku akan mendapat ketenangan tahap dewa semasa sopping...kennnn...tapi kadang kadang time datang sewel aku..(aku memang sewel..malu nak mengaku..tuiii)uptown downtown pun aku redah..apa yang aku suka sangat dengan Time Square ni baju baju..aksesori semua murah murah blako..uweyy..*rolling eyes*..menggila aku.memang sah licin duit aku..








untuk menunjuk nunjuk dan menayang kan kebatakan aku keluar dengan kawan baik aku..nah amek kawww..aku masuk gambar kitorang yang agak agak comel ni..dinasihatkan supaya korang banyakkan bersabar dan bertenang..sebab gambo gambo aku ni penuh dengan perasaan yang perasan..okehhh

kebuloq nya kami
alolololo..comey letteeww


fokes cari line wifi
dok kerok kepala..pasai apa tak tau..
selenge je muka haku..
oleh sebab blog ni blog aku so aku dengan penuh penghayatan dan dengan baik hatinya(baik ke aku??)aku letak lah gambar BFF aku ni lebih sikit dari gambo aku..bagi chance..hahaha..haaa...kalau tengok balik gambo aku..semuanya aku senyum tak tunjuk gigi aku yang tersusun rapi tu..pasai apa??sebab roommate aku kata kalau aku senyum nampak gigi macam the mask..macam hareemm gilazzz statement dia..(jeles lah tu tak de gigi macam gigi aku)..oleh itu aku pun dengan beraninya mengambil inisiatif dengan senyum tanpa menayangkan gigi aku yang cute nii..(sodeyyhhh betul tak dapat nak tayang gigi)..

okehh uollsss..sampai sini dulu entri ni..
insyaallah nanti update lagii..
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment