Wednesday, November 14, 2012

OH FAHMIII...!!!

ASSALAMUALAIKUM..

uoollss...rajin pulak aku tulis entri tengah malam buta macam ni..keeennnn..anyway..there something iouls want to share with uollss semua..few days ago aku tengah sidai kain(rajinnye..anak sapaaaa laaa niiii..puiiiii)ada lah seorang posmen ni dengan lagak ngerinya membawa motornya yang sarat dengan beg beg gajah yang mengandungi surat.(of course lah surat..takkan pizza kot siti hawa..amboii)..ehh..hahaha..okeehhh..aku sambung cerita..posmen tu singgah dekat rumah aku then dia letak surat tu dalam letter box..aku dengan langkah yang longlai berjalan menuju ke letter box tu..(dalam hati siap membebel..time aku tengah dok sidai kain sambil berangan lah kau nak hantar surat..kacau daun betul)..selepas 10 minit posmen tu datang balik then dia tanya aku..tadi dapat tak surat yang ada nama Fahmi..aku terkedu..terkesima dan terpegun..(terkesima dan terpegun tu aku kelentong je..mohon jangan percaya..)..errr..tak de..tak dapat pulak yang ada nama Fahmi tu..then posmen tu pulak explain dekat aku yang ada orang tanya pasal surat si Fahmi tu..dah macam bagi keterangan dekat polis pulekkk..aku pun terfikir..apakah Fahmi yang disebut sebut oleh encik posmen tadi tu KHAIRUL FAHMI CHE MAT??.ehh..kalau betul lah sangkaan aku..fuhhh..sepantas kilat aku sendiri pergi hantar kan surat tu..mueheheh..(ee..gatai meghela..)

Guys..moral apa yang korang dapat dari cerita kat atas ni..kalau aku..moral yang aku dapat ialah..kita kena lah selalu puji diri sendiri..kuat berangan dan berangan..ahahh..moral yang aku sebut tu semua merepek merapu dan meraban..banyak kan beristighfar ye..aku memang macam ni..okeeehhhh..moral sebenar yang aku nak sampaikan ialah dalam melakukan sesuatu kita kena lah sentiasa alert supaya tak ade bahagian yang tertinggal dan tertangguh..ni untuk peringatan untuk aku jugak..sebab aku ni selalu cuai dalam buat kerja..so lets improve ourself hawa yeayy!!(ehh..pahal pulak ni..hahaha)...abaikan..aku memang kuat berdrama..yelah..angan angan dolu nak jadi primadona..namun apa kan daya..body tak se"HOT" Rozita Che Wan..muka tak se lawa Erra Fazira..haisyy..

bila kira kira balik..rupa rupanya dah tiga minggu aku tersadai dekat rumah..sekejapnya masa berlalu..baru nak bermanja manja dengan rumah..last last tinggal lagi dua minggu je lagi sebelum naik semester baru..sodehh boto..walaupun aku ni jenis yang sangat lah suka duduk rumah..(konon perempuan melayu terakhir lah..puii)tapi aku ada lah jugak keluar jalan jalan..main boling..shopping..tapi..semua aktiviti tu aku lakukan dengan famili aku..yelah..bile lagi aku nak spend time dengan famili aku kan..(nak dating dengan ehem ehem..ehem ehem pun tarakk juga)nampak sangat aku ni bukan jenis yang sosial..


selain menghadap blog yang paling aku cintai ni..aku rajin jugak stalk blog orang..bukan apa bro..just nak cari inspirasi macam mana nak improve kan penulisan aku yang macam hareemm ni kepada peringkat yang lebih bagus..so tak de lah gua malu kalau publishkan link blog gua ni kat Facebook..hahaha(muka bangge nak mamposss)..aktiviti lain yang aku buat ialah dowload movie secara haram dekat YOUTUBE..(elehh..macam korang tak pernah buat..)tapi selalunya half way lah..sebab aku cukup malas nak menunggu..and selalunya aku akan download video lah..sebab sekejap je dah siap download..muhehehe..

okay lah uollss..
that's all for today
thanks for reading
Assalamulaikum




No comments:

Post a Comment