Wednesday, November 21, 2012

AKU, HABUK DAN BLOG

ASSALAMUALAIKUM

hey hey hey..selepas beberapa hari tanpa menulis entri baru..now i'm back!!(kau hingat kau artis nak buat come back ke siti hawa..??hamboiii). Aku bukannya saja saja tak nak tulis entri baru cuma busy sikit..iyelahh..aku kan sebok jaga baby Una..kemain ligaaatttt...panjat sana sini..sabo jelah hakuuu...FYI..Husna sekarang dah pandai buat drama..pretend yang dia nak menangis..ececehhh...kuat drama kau Una..(ehh..macam menurun bakat drama aku je..ehehe)

okay people..past few days ago..memang aku tak sentuh langsung blog..pesbuk terabai..instagram tak jenguk..just godek godek twitter je..entah kenapa..mood tak de..hmm..macam pelik..like something missing..but..i don't know what is it..ahhh..PERSYAITOONNN KAN ITU SEMUA..sekarang mood sudah mari..so let's godek godek blog..yeaahhh..

people..even though aku tak godek godek blog..tapi aku tetap jalan kan tugas aku sebagai stalker..mueheheh..as usual..blog kak Hani jadi mangsa..selain tu blog Fatin Suhana dan Fatin Liyana pun aku redah jugak..bila tengok penulisan deolls..iolls terasa sangat yang iolss ni terlalu kecil..(besar sangat ke haku niii..ayat fuaka..hakktuiii)..yelah..kalau nak dibandingkan aku dengan deolls..jauh gile weyy..well..deolls kan lebih senior..so tak hairan lah kalau deolls hebat..aku ni ibarat habuk je..bercakap pasal habuk..sumpah aku benci habuk..kalau terkena habuk suddenly aku akan bersin macam ape je..and that's why lah aku kena kemas rumah every weekend to make sure tak de habuk dan hidung aku tak terdedah kepada alahan..cliche nak mamposs ayat aku..euww

Stalker blog orang tu just kerja sampingan je..hahaha..FYI..iolss ditugaskan oleh my Kak Ody untuk buat video the first celebration birthday for Una..video tu just like slide show je..the simple one..simple memang lah simple..yang buat benda tu jadi lambat bila aku kena edit the photos dalam kuantiti yang memang banyak..makk oiii...berpeluh-peluh aku mengedit gambo gambo tu keennn.(drama lah kau siti hawa)..tapi yang mencabar kesabaran aku bila mana kelajuan wifi dalam rumah ni teramat lah laju sampaikan aku rasa nak je baling wifi tu dalam Sungai Klang yang berkeladak tu..euuuwww...andddd..now..kerja edit mengedit tu dah selesai uollss..tinggal nak combine all the photos and make it as a video..mudahnye kerja aku..i am very lucky because Kak Ody tak demand lebih lebih for the video..tu lagi lah memudahkan kerja aku kan..


can you see that..i love this photo..so sweet..Mak Lang..Pak Lang and Una in black and white..gorjess uollss

okay people..that's all for today..there lots of thing i have to do..packing barang barang nak bawak balik kampus..hmm..if anyone yang sanggup gantikan tempat aku..sila sila..nampak tak aku ni homesick tapi cover macho je lebih..eceeehhh..
thanks for reading..
Assalamualaikum..




No comments:

Post a Comment