Thursday, April 5, 2012

SAMSUNG GALAXY Y

Assalamualaikum...okay..entri hari ni tentang bakal baby boo aku yang baru..siapa tu??hahaha..jangan salah faham okay..yang aku maksudkan tu ialah SAMSUNG GALAXY Y..hahaha..dah berbulan-bulan aku fikir nak beli handphone ape..akhirnye dapat jugak...mula-mula tu aku macam bengong jugak lah nak pilih handphone yang mane...akak sedare aku pun cadangkan dekat aku untuk beli handphone tu...berdasarkan bajet dan demand aku untuk function handphone tu...handphone tu banyak function dia..dan aku rasa aku puas hati sebab pilih handphone tu jadi teman hidup aku..wahhh...dah macam pilih calon suami pulak..ala...aku sebenarnye nak kan handphone yang ada Wi-Fi..senang nak online..hehehe..selain tu kena lah ada kamera..kalau tak macam mane lah pulak aku nak ambil gambarkan..hahaha..ape yang aku tengoklah..Galaxy Y ni comel lah...dapat 5 cover..free pulak tu..ala..tak kesah lah yang penting boleh call dan boleh mesej kan...kalau tak mau bengong aku dibuatnya...mula-mula dulu ingat nak beli Blackberry..tapi..bajet tak cukup pulak..so aku beli yang mampu jelah..hahaha..okay lah..aku nak tunjuk sikit gambar bakal baby boo aku yang baru ni dekat korang semua ...enjoy lah ye..
my baby boo..

No comments:

Post a Comment