Friday, April 27, 2012

PELAMIN DI DALAM ANGANKU..

 Assalamualaikum..yuhuuu..entri hari ni aku nak share tentang sesuatu yang agak menarik..iaitu..PELAMIN..ahaha.. Mesti ada yang tertanya-tanya apa jadah lah budak hingusan macam aku ni nak cerita pasal pelamin..sebenarnya sejak dulu aku paling suka tengok pelamin..sebab apa..?? Sebab aku akan mula berangan konon-konon aku yang duduk atas pelamin tu dengan suami aku..ahahahaha.. Bila fikir balik, perangai aku ni memang kelakar tahap tak ingat punya lah.. Apa nak kesah..semua perempuan ada impian untuk hari bersanding dia orang kan..sama jugak macam aku.. Sekarang ni macam-macam jenis pelamin ada..kalau dulu,yang ada atas pelamin cuma kerusi..bunga pahar dan hiasan yang simple-simple je...tapi sekarang..decoration dia.tahap sakan lah..bukan setakat kerusi dengan bunga pahar je..kadang-kadang tu penuh dengan hiasan sampai tak nampak pengantin..hahaha.. Yelah..orang zaman sekarang beza dengan orang zaman dulu.. Kalau dulu,orang cuma nak buat yang simple-simple je untuk meraikan pengantin.. Tapi sekarang, orang nak buat kenduri kahwin, kalau tak da RM 20K ke atas tak payah lah berangan nak buat majlis bersanding yang gempak-gempak.. Tapi kebanyakan orang sekarang lebih mengamalkan falsafah yang pada aku sangat sengal..iaitu.."BIAR PAPA,ASAL BERGAYA" . Okay lah..aku ada beberapa gambar pelamin sanding dan pelamin tunang yang pada aku sangat cantik..hehehe...enjoy u ollzz..
pelamin tunang yang simple tapi cun gila
pelamin sanding glam..

pelamin sanding yang menyerlah..
pelamin sanding dah macam dekat i-city




pelamin tunang yang putih bersih dan suci..
pelamin tunang yang simple tapi menarik

No comments:

Post a Comment