Tuesday, April 24, 2012

MY SWEET LITTLE PRINCESS NURUL HUSNA AMANI

Assalamualaikum...entri hari ni aku nak cerite sikit pasal buah hati pengarang jantung aku. Nama buah hati aku ni NURUL HUSNA AMANI. usia dia baru tiga bulan lebih..nak masuk empat bulan . Aku jaga dia sejak umur dia dua hari. Aku memang sayang dekat dia..masa dia lahir tu kebetulan aku baru je merdeka dari SPM..hajat hati aku nak mula cari kerja bulan januari..tapi bila aku tengok dia ..terus tak jadi nak kerja..hahaha. Setiap hari aku tengok dia..dari lahir sampai lah sekarang dia dah pandai gelak dan menjerit..wahh..dahsyat kau..hahaha. Kalau nak tau..setiap hujung minggu, ummi si Husna ni akan bawak dia jalan-jalan..biasanya Husna suka jalan dekat shopping mall..dia paling tak suka jalan-jalan dekat tempat yang panas macam dekat taman ke..mula lah melalak kalau ummi dengan babah dia bawak dekat tempat-tempat macam tu..hahahaha..kecik-kecik dah pandai demand ye Husna.. Sekarang ni..Husna dah pandai tengok tv tau..budak-budak sekarang ni..bijak semacam lah pulak..hahaha.. Tapi Husna ni memang cerdik walaupun usia dia baru tiga bulan.. Perghh berdebar lah pulok.. Bulan lima ni penentu sama ada aku dapat masuk Universiti ataupun tidak..walawey...berdebar siot..hopefully dapat lah..amin.. Tapi..macam mana kalau aku dapat masuk UiTM dekat Kedah..wahhhh..dahsyat..jauh kut.. Makcik aku dah siap plan nak pergi Langkawi kalau aku dapat dekat Kedah..dahsyat..macam tak sabar-sabar je nak suruh aku pergi..amboi..tersentap jiwa..hohoho.. Macam mana lah aku nak pisah dari Husna nanti.. Penuh lah handphone aku dengan gambar dia nanti.. Ni aku up sekali gambar-gambar si buat hati aku ni..jangan jelouse..dia memang comel..hohoho
selepas di lahirkan
pinky princess

drive a car..

with her beloved ummi

with her beloved babah

No comments:

Post a Comment