Monday, April 30, 2012

HILANGKAN TENSION CARA REMAJA

Assalamualaikum...yuhuuu..entri kali ni aku nak story mory pasal aku jalan-jalan dengan kawan-kawan aku semalam ke Subang Parade..heheh..mesti kau orang ingat aku ni kaki berjalan kan..eh..kaki memang untuk berjalan lah..hahaha..sebenarnya bukan apa..kita orang keluar semalam untuk hilangkan tension dan sekali gus nak cuci mata..bukan setakat cuci je tau..tapi siap dengan dry cleaning sekali..yang paling best ialah Syimah..dalam tren beriya-iya cakap dekat aku dengan Shasha yang dia tak nak beli apa-apa..just nak jalan-jalan dan cuci mata je.. last-last dia borong handbag..wahhh..dahsyat betul perempuan tu...hahahaha..aku dengan Shasha mampu pandang je..sebab ape??sebab kita orang tengah pokai masa tu..kesian kan..selain daripada cuci mata..kita orang adalah snap-snap gambar..yelah..nak buat kenangan katanya..wahhh..statement..macam dah tak kan jumpa lagi dah lepas ni..apa-apa pun kita orang memang enjoy lah semalam..thanks to both of you my friend..
                                       bila diva-diva berposing..tiada siapa mampu berkata apa-apa..
              Miss Joyah@Syimah dengan bff kesayangan aku Shasha buat muka comel lah konon..acah-acah
                                                 trio nak acah-acah comel sekejap..ngeee
                                                perempuan ni tak habis-habis dengan BBM dia..
                              nama kami hampir sama..aku tinggi dia rendah..tapi..kami tetap kawan..
                                   kami geng kuat makan..anda mampu mencabar kebolehan kami??
        handbag baru Syimah yang mendapat sentuhan magis aku.hahaha..acah-acah nak magik sangat kan..
okay lah..cukup dulu untuk kali ni..insyaallah untuk entri akan datang aku akan masuk kan cerita-cerita yang menarik dalam hidup aku okay..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment