Thursday, April 12, 2012

MERAYAP SAKAN SELAGI BOLEH

Assalamualaikum...yuhuuuu...entri kali ni aku nak cerite sikit pasal aku hang out dengan kawan-kawan aku...yeah..best sangat..semalam jalan-jalan je..hajat asal memang nak tengok wayang..tapi bile dah nampak baju,wayang terpakse dilupakan..hahahaha..dahsyat kan kitorang..heheh..opss..lupe pulak nak bagi tau semalam aku hang dengan siape..semalam aku hang dengan Shasha dan Mine..memang best lah...lagi pun dah lame kitorg tak lepak sama-sama..well..masing-masing sibuk kan..yang shopping sakan mesti lah aku..gila aku tak shopping sakan..baju 2 helai aku angkut..belt satu..masuk Popular..2 buah buku aku angkut..hahaha..penat jalan..pergi lah makan..kitorang makan dekat Rasamas..makanan dia okay lah...kalau tengok ape yang kitorg order semalam memang tak sangke kitorg yang makan...hahaha..sampai licin duit aku..hahaha..anyway..semalam memang enjoy..thank's Shasha and Mine..love both of you so much..
my bubbless
BFF

makan besar beb!!

No comments:

Post a Comment