Friday, February 15, 2013

SETAHUN..

ASSALAMUALAIKUM..
hey..
muka omeeyy pembuka entri..(omeeyy ke?)

haakkkkccuuuummmm...berhabuk dah blog ni..spider pun dah sedap landing..
okay..tu bukan main point kawe nok ghoyak..hokk allooohh..
cerite utama dia kat sini ialah..penantian..ehhh..penantian ke??penantian lah kot..macam ni cerite dia..setahun yang lepas..mase tu kalau tak silap lepas dapat result espiyem aku yang tak berape nak bagus tu..tangan ni adelah gatal gatal pergi apply kolej dan U swasta..sementara tunggu UPU..then..dalam hati memang nak sangat belajar dekat MSU..yelah..dekat dengan rumah kan..so aku pun apply..course ape tu tak ingat lah pulak..tunggu punya tunggu..langsung tak de jawapan..sedih mak nokkk..dan UPU pulak keluar..aku pulak dapat UiTM Perak..jauhnye lahaiii..aku terima..walaupun kalau boleh memang tak nak pergi..seyes korangg..walaupun aku dah study dekat UiTM tapi aku still berharap MSU akan panggil aku..tapi.aku dah pun putus asa dan berhenti mengharapkan MSU..macam menunggu bulan jatuh ke riba tauu..yelah time tu aku dah dapat duit PTPTN dan dah selamat dihabiskan..lepas tu dah masuk sem 2..so memang tak lah aku nak terus berharap..tetibe semalam mase aku dok layan batuk dengan selesema aku yang memang teruk ni aku dapat call dari MSU..dorang panggil aku untuk course DIPLOMA in MANAGEMENT(DIM)..omegadd..aku punya lah panas hati..dorang tanye lagi..aku dah sambung belajar ke??of course lah dah kann..so dorang suruh aku fikir dulu..memang aku dah fikir..macam memang susah je nak quit UiTM then masuk MSU..PTPTN kena bayar balik..lahaiii..so aku decide..if aku nak beno masuk MSU..maybe after habis diploma lah..


 tadaaa..offer letter baru dapat tadi..nampaknye surat ni memang campak tong sampah jelah..
okay..dah settle satu cerite..laaa niiii..ceq nak cerita lagi satu hal..awai taun depan ceq nak pindah dahh..sedih tak sedih tak??opppss..bukan pindah rumah tau..pindah UiTM je..course aku tu dengar kate akan dihantar ke UiTM Dungun, Terengganu..so sad kan..nak buat macam mane..terima jelah keputusan tersebut dengan redha..skemanye lahai ayat gue..

okay..tetibe aku rase macam tak de motif je aku buat entri baru pagi ni..kenape ni??hahaha..kecelaruan akal fikiran pulak pagi ni..sokey sokey sokey..
okay lah uollss...thank you sooooo muchhhh..
spend time bace entri gile ni..walaupun korang rase aku ni macam tak hadam je pagi pagi ni kan..sabar jelah okay..
okay lah bye...
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment