Thursday, January 24, 2013

GOOD BYE 18..HEY 19!!!


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum..
Hai people..





 belum ape ape lagi dah penuh dengan gambar SS..lahaiii
Okay people..now time to serious..
Alhamdulillah..pada tarikh hari ini Allah telah membawa saya ke dunia melalui ibu saya untuk melihat betapa besar dan betapa hebatnya ciptaan Nya..
Alhamdulillah..pada tarikh ini juga saya kini telah genap berusia 19 tahun..sepanjang 19 tahun ni..macam macam yang telah saya lalui..Allah telah uji saya dengan pelbagai ujian..namun Dia tidak tinggalkan saya keseorangan..saya dikelilingi orang orang yang sayang pada saya..
Okay people..walaupun I dah 19 tahun tapi perangai still lagi..ya rabbi…

keluarga yang tersayang

BFF yang tersayang

Since 12 a.m. until now..tak putus putus kawan kawan wish dekat pesbuk and twitter..i sangat lah malu sampai gelak tak keluar suara..(okay tak de kaitan) i just malu..segan..gembira..sebab ada yang wish birthday i.. thanks kawan kawan..

Azam saya pada tahun ni..ape ek? Ape ek??oh ye..of course I want to be a good muslim..aku akan cuba sedaya upaya untuk sempurnakan apa yang belum sempurna..betulkan apa yang perlu dibetulkan..cover what should be cover..and many things lagi..be a good girl..berbakti untuk semua orang..as a human being..i'm not perfect..tapi i sangat bersyukur walaupun as a daughter and as a muslim saya masih belum sempurna tapi Allah masih lagi bagi saya peluang untuk jadi sempurna..and I really hope aku akan semakin matang..no play play anymore..semoga Allah memberikan kesihatan..rezeki dan jodoh yang terbaik..sebelum ni pun Allah dah bagi aku kesihatan yang baik dan rezeki yang melimpah ruah..alhamdulillah..bersyukur sangat…tapi of course lah kita nak benda tu kekal..In Sha Allah..dan about jodoh..hmm..In Sha Allah ade lah kot..hahah..and most important my life and my blog tingtong ni akan terus success..katenyee..Amin..

birthday present from kak Ody..handbag ELLE Paris..awesome..

Birthday Present from Encik Ehem Ehem a.k.a M.I.F..

Guys..semua orang suka sesangat bila tiba hari jadi..termasuklah i..MENIPU SANGAT kalau korang cakap..alahh..tak de feeling pun nak sambut birthday..mustahil tak de feeling..just imagine..konon konon tak nak ingat birthday sendiri dengan harapan nanti kawan kawan ke family ke..bf/gf ke buat surprise party..ouuhhh..sangat tinggi angan mu gitu..PERSYAITONKAN ITU SEMUA..tak sempat korang nak acah acah lupa birthday sendiri..sehari sebelum birthday tetibe dapat mesej..tuuutt tuutttt..(vibrate hp i memang panjang okay)Selamat Hari jadi..nikmati panggilan percuma dari MAXIS ke MAXIS..nampak tak apa yang i cuba sampaikan..setiap tahun Maxis lah yang menjadi orang pertama  wish birthday..aouuwww...so cute..walaupun kadang kadang i ade jugak maki hamun Maxis bila line tak de..hahahahaha(evil laugh) its normal lah kan..amboii..tapi apa yang i cuba sampaikan ialah bukan sambutan secara besar besaran yang perlu dilakukan..cukup walaupun dengan hanya menyebut Alhamdulillah..bersyukur sebab Allah masih bagi chance untuk kita menumpang di dunia ni..for me birthday wishes yang paling berkesan ialah from abah..macam pelik kan..actually abah selalu lupa or pura pura lupa maybe about my birthday but this year early in the morning..naaa..actually not so early lah..dalam pukul 11 pagi tadi abah call and wish me happy birthday..suddenly kejang kejung mak rase nokkss..hahah..bayangkan abah call i mase tu i baru je sampai keyell dari Perak..otak pun time tu tengah tingtong..mengantuk katenyee..

Abah: Adik..happy birthday..semoga panjang umur...murah rezeki..sihat tubuh badan..
Aku: thanks abah..
Abah: lagi satu..jangan lupa sembahyang..
Aku: yes abah..i know...

actually aku bukan lah rapat sangat dengan abah..that's why lah perbualan di atas kelihatan begitu kejang kejung sikit..why..sebab abah ni agak garang sikit..aku pula jiwa donut..hahaha

Okay people..i would like to say thousand and million thank you kepada yang wish birthday i sama ada dekat pesbuk ke..twitter ke..mesej ke..thank you so much...you're so awesome..and untuk Encik M.I.F..thanks for the present..it's soooooooooooooo lovely..i love it..

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment