Thursday, October 25, 2012

RAYA OH RAYA...YEAHHHH

Assalamualaikum uollllsssssss...

hari ni beta rasa boring sesangat..pahal entah..jiwa beta memberontak untuk meng"UPDATE" blog beta..hakkk tuiiiii..pahal entah aku cakap macam ni..makkk aiii...sungguh weyyy..aku boring..tak tahu nak buat apa..masa dekat hostel dulu bukan main lagi tergedik-gedik nak balik..siap plan nak update blog setiap jam dan setiap hari..sebab WAK-FI dekat rumah ni selaju burung gagak hitam..tapi..hareeemmmm..macam lah idea melimpah ruah sangat dalam kepala hotak aku ni nak update blog..kekadang aku pelik juga..macam mana lah BEN ASHAARI tu boleh update blog dia berkali-kali dalam sehari..hebat gila..kalau aku..memang punah lah blog ni aku kerjakan..muahahahaha..aku bosan weyyy..okehhhhh..aku tau korang dah bosan baca statement "aku bosan weyyy" tu kan..so aku rasa kali ni aku nak tulis entri baru pasal betapa semangat nya aku nak sambut raya korban esok..weeeyyyy...raya korban pun raya jugak..what the hell kalau raya puasa je kita sambut bagai nak rak..tapi raya korban kite buat dekk je..untuk membuktikan betapa semangatnya aku nak sambut raya..aku sanggup kemas rumah sorang-sorang..alaaa..dah memang aku tinggal sorang pun..yang lain kerja..kannn...ni aku nak bagi bukti..

bersih dan berkilat..
amacam..bersih tak bersih tak??*kelip kelip mata*hahahah...of course lah bersih..tengok lah siapa yang kemas..tuuiiiii...

bila aku dah kemas rumah..perut pulak lapar..krong kreng krong kreng..tu tandanya dia mintak diisi..dengan penuh kemalasan aku melangkah jua ke dapur untuk mencari sesuatu untuk di makan..dannnn..akhirnya..ku temui satu tin kecil sardin..aku pun apa lagi..cari lah bahan-bahan lain..hajat asal aku nak buat sambal sardin then goreng telur dadar makan dengan nasi panas..mantapppp...at last...lain pulak jadinya...daripada sambal sardin terus jadi nasi goreng sardin..gilaaaaaa...masa tengah masak tu aku dah niat..kalau sedap aku habiskan..kalau tak sedap..aku habiskan jugak..ahhh....dan akhirnya...suapan pertama nasi goreng itu telah kusumbat ke mulut ku dengan penuh perasaan ingin tahu..aku kunyah nasi goreng tu..dannnnn...rasanya...FANTASTIC!!!!gila sedap weyhhh...yeahhh..akhirnya berjaya jugak aku buat nasi goreng pada tahun 2012 dengan jayanya..hahah..yelah..sebelum ni nasi goreng aku memang hancussss...hmmm..memang tak berbakat langsung..puiii

nasi goreng sardin dengan ribena strawberry...
amacam..ohsem tak...ohsem kannn....bila dah kenyang..aku terus beku..tak tau nak buat ape..
aku terus capai laptop..mula-mula nak FB je lah konon..at last..blog jugak aku cari..nak buat macam mana weyyy...tu je yang aku mampu..kannnn...

eeee..bace entri sendiri..puiiiiiiiiiiiiiiii


okay lah uoolllllssssss....aku nak sambung skodeng blog orang..
bye...
thanks for reading..
XOXO

No comments:

Post a Comment