Sunday, July 8, 2012

TERTIMBUS DALAM TIMBUNAN ASSIGNMENT YANG MELAMBAK

Assalamualaikum yuhuu...malam ni lambat sikit aku update entri baru..eh kejap..malam lagi ke..rase nye dah masuk pagi..wahaha...bialah...ade aku kesah...kena lah faham..aku kan busy..ni pun dalam sibuk-sibuk masih jugak lagi curi mase nak update entri baru...rajin kan aku..okay..masuk basket angkat sendiri..lolllzzz...penat tau..ade je assignment yang kena buat...huwaaa..sekarang baru lah aku faham kehidupan mase dekat universiti ni tak same langsung dengan kehidupan mase sekolah dulu..yang same nye..kite menuntut ilmu...hmmm...sabo jelah..

  minggu lepas adelah minggu yang agak memenatkan kepale hotak aku yang tak berape nak cergas..almaklumlah..lupe nak minum air soya yang untuk otak tu..hahahah..minggu lepas tersangat lah gila sebab ade kuiz business math..tersangat gila lah kesusahannye..maybe sebab aku tak suke math kowt..perghh...rase nak melalak je bile lupe nak gune formula yang mane satu..haiyaaa...menyesal tak sudah...grrrrr...keesokan harinya pulak aku ade test hafazan untuk subjek CTU..hafazan yassin aku pun sangkut..boleh pulak mase tengah bace yassin suare aku jadi serak-serak basah..lepas tu sampai hilang suare..perghh..sia-sia je kena sound dengan ustazah...mintak maaf ustazah..bukan sengaje..mase tu tekak saye memang sakit...hmmm...sengsare jiwe rage aku bhaiii....haaa...walaupun minggu lepas minggu stress tapi aku sempat lagi shopping sakan tau...yelah..dekat UiTM ni ade buat karnival..ape entah name karnival tu..aku lupe..yang aku tau..aku dapat borong baju sehelai, sehelai selendang, cekak rambut aku borong sampai empat..dan yang paling best ade jual jambu dengan mangga..perghhh..nikmat gile..aku beli sampai enam ringgit..ade aku kesah..dah lame gila tak makan mangga dengan jambu..lolllzzzz...puas sangat hati...minggu ni makan roti jelah jawabnye...duit kena bajet balik..grrr


   minggu depan penuh dengan program yang memeningkan kepala hotak aku buat kesekian kalinya..yeahhh!!!grrr...presentation..presentation..dan presentation lagi sampai lebam...grrr...sabo jelah..dicongak-congak..nampaknye memang tak bagi chance kat aku nak balik klang je..huwaaa...nak balik klang jugak...aku dah nekad...minggu first day puase tu aku nak balik klang jugak..bialah aku balik sorang-sorang pun aku sanggup..yang penting aku dapat balik..hmmm...nampaknye kena lah pergi ipoh..tengok tiket train..haiyaaa...sabo sabo dan sabo..grrr...okay lah sayang oii...sampai sini dulu entri ni ekk..next time aku update lagi..okay...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment