Wednesday, July 18, 2012

TERDUGA HATI DAN KESABARAN

Assalamualaikum..yuhuu..i'm not in mood..hmm..minggu ni aku rasa minggu yang sangat menyakitkan..why??because..dalam minggu ni aku jatuh tangga dan kaki aku terseliuh..and my legs getting worst..betis aku agak bengkak..it's because aku terlalu cuai..okay..nampak sangat salah sendiri kan..pergi kelas dalam keadaan kaki yang sangat sakit..puaslah roommate aku paksa aku pergi unit kesihatan..tapi aku tak nak..sebab aku memang tak suka benda-benda yang berkaitan dengan perubatan..ahhh..jelas terpancar kedegilannya..well..u know me..lollllzzzzz...okay..perkara seterusnya yang amat menyakitkan aku..bila aku di "ADD"oleh seorang gadis gara-gara aku add boyfriend dia yang merupakan senior aku dekat UiTM ni dekat Facebook..wahhh..teruk jugak lah aku kena soal siasat..and most funniest is dia tanya aku soalan yang dah terang-terang aku dah jawab..nama je student U tapi still tak faham mana satu jawapan mana satu soalan..agak teruk jugak aku di sembur..tapi aku bukan jenis yang diam je bila orang buat aku..dan menjadi mangsa aku lepas geram of course lah si senior tu..wahwahwah...takkan aku nak diam dan redha je bila kena sembur..aku dah tegaskan dekat perempuan tu yang aku dengan boyfriend dia tak ada apa-apa hubungan pun..dan aku bukan lah jenis yang menggedik dengan lelaki..after that dia terus remove aku dari friend list dia..it's up to her..aku tak rugi apa-apa pun sebab bukan aku yang add dia kan...seriously..aku memang tak ada perasaan langsung dekat lelaki tu..dan aku rasa perempuan tu salah faham..dan yang paling teruknya..dia cari pasal dengan orang yang salah..aku bukannya jenis suka bergaduh..tapi watch out..aku akan lawan habis-habisan kalau orang try cari pasal dengan aku..aku harap lepas ni perempuan tu takkan cari gaduh dengan aku lagi..penat otak aku nak fikir benda-benda macam ni..okay..fullstop untuk cerita ni..dalam menyakitkan mestilah ada yang menggembirakan..minggu ni aku nak balik klang..yeah!!!tak sabar rasanya...FYI..aku balik naik bas okay..hahaha..batak sekejap..jumaat ni aku balik klang dengan keadaan kaki yang sakit..SO WHAT!!!yang penting aku dapat balik klang..banyak urusan tau..nak pergi beli laptop..ehem..yelah..duit ptptn kan dah masuk..so faham-faham jelah..eheheh..tapi the main reason is aku nak berbuka puasa dengan family aku..hopefully kaki aku akan baik dalam 2-3 hari ni..hmm..it's really worst..amin..

No comments:

Post a Comment