Tuesday, July 3, 2012

SAMA TAPI TAK SERUPA

   Assalamualaikum..yuhhuu...burrpp..alhamdulillah...kenyang..almaklumlah baru lepas balik pasar malam...perghh..rambang mata nak pilih makanan ape..last-last aku beli nasi kerabu ayam rempah dengan ice blended..walau pun tak sesedap yang dekat port garden..tapi aku beli jugak lah..kecur air liur dowh...hahaha...biar aku cerite sikit perbezaan pasal pasar malam kat seri iskandar ni dengan pasar malam yang dekat port garden tu..yang pertama..pasar malam dekat port garden dekat dengan rumah,sementare pasar malam kat seri iskandar ni dekat dengan bilik aku dekat kolej cempaka sari..hahaha...yang kedua..pasar malam port garden ade ice blended yang sedap tahap tak ingat..sementare kat seri iskandar ice blended dia yang adoo je..huhh..yang ketige..hujan emas di negeri orang..hujan batu di tempat sendiri..lebih baik pasar malam tempat sendiri..lolllzzz...aku dah mule merepek...macam aku cakap tadi..tempat yang lebih baik ialah tempat sendiri..kan kan...alahh..senang cerite aku rindu dekat rumah..hahaha..bile kire-kire balik lebih kurang dua minggu lagi nak puase..wahh...seronoknye...sebab aku dah plan baik punyer...nak balik klang first day puase nanti..wowww...balik naik tren okay..yelahh..bile lagi nak belajar balik sendiri..ni lah mase nye...senang lah nanti..teringin nak balik setelah sebulan tak menjejak kan kaki ke rumah..wahh...ayat aku...bukan main...hahaha..




 Petang tadi..amoy kedai handphone dekat rumah aku call aku..dia cakap macam ni dekat aku "kakak..u punya handphone sony ericsson sudah siap..nanti bila u ada masa u ambil la.."..then aku pun jawab kat dia.."okay okay..u simpan dulu itu handphone..nanti bile saye free saye datang ambik.."..hahaha....akhirnye..handphone aku yang rosak tu dah sihat kembali..alhamdulillah..so nampaknye..bile aku balik first day puase tu nanti baru lah aku pergi ambik...ohhh..aku rindu handphone touch tu..walaupun murah..tapi aku sayang tau...huuu..




Ouch..banyak gile kerje aku minggu ni..khamis ni ade kuiz math..hari jumaat ada hafazan yassin ayat 1-20..woww..gile dahsyat..tak tau nak kate ape dah...yang aku tau..walaupun sibuk..aku akan try carik masa nak update blog aku ni dari dihuni sang labah-labah dan ditumbuhi lalang-lalang yang merimbun..hahahaha...okay lah madu dan racun..nanti aku update lagi..bye..Assalamualaikum..






No comments:

Post a Comment