Friday, June 29, 2012

YANG DITINGGALKAN..

   Assalamulaikum u ollsss...la ni baru lah ade masa nak bermanje-manje dan beramah mesra dengan blog ni..haiyaaa..setiap hari ade kelas...yang paling best nye..baru je melangkah masuk dalam kelas..classmate aku dah bagi tau yang kelas batal..seronok betul lah kan...yang lagi best...bile kena menapak balik ke bilik dengan ditemani cuaca yang teramat lah panas...ya rabbi...memang berasap lah jawabnye wey..bergelen-gelen air yang aku minum..lepas terlebih minum air tu faham-faham jelah..asyik nak ke toilet je keje nye..senang cerite..sepanjang minggu ni bukan penat belajar tapi penat menapak dari fakulti ke bilik..nampak tak sekarang ni aku semakin kuat berjalan..ahhh....sampai kejang-kejang lah kaki...hmmm..redha jelah...



fuhhh...weekend ni aku tinggal sorang-sorang...roommate aku semua pakat balik kampung..hampeh betul...sedih tau...terpakse lah aku ajak jiran bilik depan aku tu teman aku tidur...huwaaa....tak berani aku nak tidur sorang-sorang..kalau siang tu insyaallah lah aku tak takut...bile waktu malam ni..perasaan lain macam juga ada..haaaa...dah mule lah nak bukak cerite seram..okay..seriously..aku penakut...pengakuan jujur ni...aku memang takut sikit dengan segala makhluk yang kite tak nampak..tapi aku tau..kalau kite tak kacau "DIA" takkan si "DIA" tu nak kacau kite pulak kan..hahaha..takut tokkk...



weekend ni aku plan nak pergi joging..yelah..dah lame tak test stamina aku yang semakin rendah ni..lepas tu aku dah mule merase kan yang perut aku semakin buncit..sebab ape??sebab aku suke sangat minum ais... stamina aku pun macam ape je..haiyaaa...macam mane aku tak kate stamina aku rendah..jalan sikit dah penat...lepas tu mule lah pergi dewan makan..nak cari makan lah..nak cari air lah...ape lah...hajat asal nak beli air...tau-tau sampai bilik..tangan penuh dengan pelbagai jenis juadah yang mampu aku habiskan...haaa...macam buang mase je aku joging bagai..kan...


okay aku tau...korang mesti dah bosan nak baca statement merapu aku ni..tapi aku tetap nak cakap jugak...ade aku kesah korang suke ke tidak..kan..aku rindu rumah...aku nak balik klang..tapi ape kan daye..aku boleh balik bile dah dekat raye nanti..walaweyyhh...tepu kepala hotak aku..seriously..aku jeles bile tengok kawan-kawan se'blok aku tarik beg AF nak balik kampung...jeles tahap tak hingat tau...time tu aku rase nak sabotaj je dorang..nak curik tiket bas dorang..kalau tak pun nak sorokkan beg AF dorang tu..hahahhahahha(gelak jahat)..tapi malangnye aku tak lah sekejam tu....wahhh...masuk bakul angkat sendiri...hahaha...


okay lah dear..nanti aku update lagi entri baru...full with love...Assalamualaikum madu dan racun..

No comments:

Post a Comment