Wednesday, June 20, 2012

RINDU YANG MENYESAKKAN

      Assalamualaikum..yuhhuuu...update lagi u ollss..hahaha..busy tau..hari ni kelas petang dibatalkan..ALHAMDULILLAH..nampak sangat malas nak menapak pergi fakulti kan...haiyaaa...walaupun fakulti tu tak lah jauh mane pun..tapi kemalasan tetap melanda jiwa raga kan...haaa..kan aku dah mule nak mengarut..haishh...okay..berbalik kepada tajuk post aku kali ni..aku memang benar-benar maksudkannya..rindu sangat kat family..rindu dekat rumah..rindu dekat kawan-kawan..rindu dekat orang tu..rindu dekat mesin basuh yang kat rumah tu..almaklumlah..kat hostel ni baju kene basuh gune tangan..kalau kat rumah dulu..campak je dalam mesin..haa..padan muke aku kan..manje sangat..dekat hostel semuanye sendirian berhad ye kawan-kawan..tiada sebarang tajaan dari sesiapa..kalau dulu nak makan main ambik je sebab bukan duit kita yang keluar..sekarang bila nak pergi beli makanan kene fikir sepuluh kali..kalau boleh nak beli set ekonomi je..nak save bajet punye pasal...wahhahaha...yelah..2-3 bulan pertama ni banyak betul nak gune duit..nak bayar itu ini..nak beli buku..nak bayar eletrik..belum campur nak beli makanan lagi...mane sanggup setiap hari nak hadap meggi je..silap-silap bengong terus otak ni...


      Boleh dikatekan..dalam sehari lebih kurang 20 kali aku cakap aku nak balik rumah..sampai roommate aku pun naik bengang..yelah..aku mane pernah jauh dari family..so..normal lah tu kan...otak aku pun mule lah fikir yang macam-macam..fikir bile time bulan puase nanti aku tak dapat nak join family aku berbuka puase..tak dapat nak pergi terawih same-same..huuuu..sedih tau..arghhh...aku memang rindukan family aku...hmmpp...


      Dekat sini alhamdulillah aku dah berjaya mengumpulkan koleksi kawan-kawan..wahhahaha...tak de lah...melawak je..kat sini aku jumpe ramai kawan..termasuklah roommate aku..classmate..dan segala mate lah..tapi takkan serupe lah dengan kawa-kawan lame aku..sebab setiap orang ade kelebihan dan kekurangan masing-masingkan....



      Okay...rindu yang ni pun penting jugak..rindu siape pulak ni...???alaaa..orang tu lah...tak mau lah mention name dia...segan lah...hukhuk..untuk dua minggu lepas yang aku tak dapat online tu..perghh...seriously..bengong kot otak...rindu tak dapat nak IM dengan dia..haiyaaa...mesti korang nak cakap.."kenape tak call atau sms je..??"..kawan-kawan...aku dengan orang tu menggunakan pendekatan "berhubung melalui FACEBOOK"..hahaha...kelassss kan...cuba fikir..kalau berhubung guna phone..banyak telan kredit...sangat membazir kan..ingat kawan-kawan..membazir itu amalan syaitan..hahaha..so aku dengan orang tu pun decide  yang fb je jadi penghubung kami...wahhh...dah macam ape je ayat aku kan..hahaha..
 aku tau korang mesti nak kate aku dengan orang tu ade ape-ape kan..ohhh...sayang..korang salah...aku dengan orang tu just kawan rapat je..rapat yang macam mane tu...rapat yang..rapat lah..tapi still ade batas-batas nye..ape pun..I rindu nak IM dengan U..lolllzzzz


okay lah sayang ku sekalian...dah lepas rindu dekat blog kesayangan ni..nanti aku update lagi ye...take care..love u readers..Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment