Thursday, June 14, 2012

HIDUP BARU..TEMPAT BARU..KAWAN BARU..AUMM..AUMM..

Assalamualaikum..yuhuu..aiyaaa...lame dah tak update blog kan...busy lorh...hari ni pun online gune orang punye laptop..haishh..nampak sangat desperate nye..hahaha..ahhh..kesah pulak aku kan..life aku kat perak ni okay lah..tak lah teruk mane pun..minggu orientasi tu tak payah cerite lah...rase nak balik je...sebab penat sangat kan...minggu ni pulak minggu yang paling aku gerun..mule-mule je gerun..bile dah masuk kelas..dah jumpe pensyarah..dah jumpe kawan-kawan..perasaan tu makin kurang lah..yang best nye dekat sini..makanan dia murah dan sedap..ahhh...itu aku suke..save bajet aku kan..hahaha...ehhhmmm..nk update banyak-banyak pun tak boleh..faham jelah..idea tengah kering...nanti aku update lagi okay...salam...

No comments:

Post a Comment