Wednesday, March 21, 2012

RESULT AKU YANG TAK BERAPA NAK GEMPAK

Assalamulaikum...pertama sekali aku cuma nak ucapkan syukur alhamdulillah..akhirnya debaran yang aku nantikan selama 3 bulan dah pun berakhir..jujur..keputusan aku tak lah hebat macam kawan-kawan lain..keputusan aku 1A 5B 3C jer..aku pun tak sangka aku boleh dapat macam tu..paling tidak pun dapat lah aku lepas masuk universiti..aku nak ucapkan tahniah kepada kawan-kawan aku yang lulus dengan berjaya ..walaupun ada yang segelintir dari mereka yang mungkin tak dapat keputusanyang hebat tapi jangan sesekali lupa yang apa yang korang dapat sekarang ni adalah hasil usaha korang..maybe tak seberapa tapi okay lah daripada takde kan..hope kprang semua all the best..insyaallah jumpa di menara gading nanti....

No comments:

Post a Comment