Thursday, March 22, 2012

MAKAN MAKAN MAKAN

nasi kerabu dengan paru
nasi kerabu ft cendawan goreng
nasi kerabu ft cendawan & ice blended
assalamualaikum...malam ni aku bloging lagi..hahaha..malam ni aku nak cerita pasal makanan la..memandangkan hari ni hari khamis so memang sesuai sangat lah nak cerita pasal makanan..tadi aku pergi pasar malam..memang rambang mate lah tengok makanan..macam-macam ada..yang paling aku suke sekali..mesti lah nasi kerabu dengan lauk paru..mak oiiii..mantap seyh..orang kate kalau makan tu mak mentua lalu pun tak nampak..hahahaha..bukan setakat tu je..ice blended memang menu wajib setiap minggu..boleh bengong kepala otak aku ni kalau tak pekena ice blended tu..hahaha..sebenarnye aku memang bengong pun..heheh..okay berbalik kepada cerita asal..pasar malam dekat rumah aku ni tak lah panjang mane pun..tapi boleh dikatekan ianya menjadi tumpuan pengunjung setiap minggu..contoh yang paling senang aku lah..hahaha..aku ni dah jadi pengunjung tetap sejak 3 tahun lepas..amacam..dahsyat tak..hahaha..dekat pasar malam ni seperti yang semua orang tahu macam-macam barang dijual dengan harge yang memang murah..tapi yang mahal pun ade jugak..sebut je ape nak..dari makanan sampai lah ke baju..semua ade..kalau nak tahu ape yang pasar malam port garden ade jemput la bertandang setiap hari khamis ye..hahaha..okay la malas nak cerite panjang...ceke daud the picture ape yang aku beli tadi okay...

No comments:

Post a Comment