Tuesday, September 11, 2012

KACAU JIWA

Assalamualaikum..yuhuu geng..jiwa kacau lah..haiyaa..okay..korang mesti tak faham ape yang aku cuba merepek dan meraban ni kan..don't worry..let me explain one by one..ahhh..speaking pulok doh..hok aloh..motif aku jiwa kacau ni ialah sebab salah aku jugak..korang still ingat lagi tak yang dulu aku ade cerita pasal aku selalu IM dengan seorang lelaki ni..we are very close..silap besar kalau korang kate aku dengan orang tu bercinte..kitorang kawan je ehh..okay..berbalik kepada tajuk..beberape hari lepas aku ade ushar-ushar fb orang tu..aku terpandang dekat status dia yang "in relationship with *******". ahhh..tibe-tibe hati aku sedih..sedih yang teramat sangat..yang paling teruk aku rase macam aku ni patah hati..kalau mengikut logik akal dan kepale otak aku yang tak berape nak pandai ni..seingat aku..kitorang tak penah declair ape-ape..tapi kenape aku rase sakit yang teramat sangat..ya allah..yang buat aku bertambah kacau bile aku teringat dekat hubby aku..aku rase bersalah sangat dekat dia..aku tau lah..yang aku tak patut fikir pasal orang lain sebab aku dah ade dia..hubby..i'm so sorry..i pun tak nak macam ni..sorry..


Aku tak tahu ape sebenarnye perasaan aku dekat orang tu..sumpah..bohonglah kalau aku kate yang aku tak pernah rase something bile aku IM dengan dia..memang lah ade..tapi tak de lah parah sangat macam orang kate..tidur tak lena..mandi tak basah..makan tak kenyang..puiii..aku makan je..berkali-kali pulak tu dalam sehari..aku tidur kadang-kadang lebih dari yang sepatutnye..mandi pulak..hmm..tak payah cerite lah..heaven je muke bile dapat mandi..kan..tapi entah lah..sejak kebelakangan ni asyik fikir pasal orang tu je..sampai menangis-nangis pulak..kalau korang nak tau..orang tu sebenarnye berjaye ubah persepsi aku pada orang kelantan..sebab dia orang kelantan..kalau dulu..seriously aku memang tak berape nak suke bila bercakap pasal orang kelantan..pade aku orang kelantan ni ganas..okay..ni semua penangan bola..lepas dia explain dekat aku..yang tak semua orang kelantan tu perangai macam tu..dorang ramai-ramai pergi tengok bola just for fun and untuk support team dorang..mule-mule bergaduh jugak lah dengan orang tu..tapi bile fikir balik..betul jugak bukan semua orang kelantan macam tu..moral of the story is don't judge book by it's cover..sumpah..aku keliru dengan perasaan aku pada orang tu..



Aku nak kikis perasaan aku pada orang tu..bahaye gile untuk hubungan aku dengan hubby..kesian dekat hubby..arghhh..ya allah...sabar jelah aku..aku janji aku akan usaha untuk meningkatkan rase sayang aku pada hubby..err..rase macam nak berikrar pulak..heheh..moral of the story mori is..jangan terlalu berharap dan rapat dengan orang yang berpotensi tinggi untuk kita jatuh hati..macam aku..grrr..


okay lah madu dan racun ku sayang..next time aku update entri baru eh..Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment