Saturday, August 25, 2012

Raya Part 1

Assalamualaikum...yuhuuu..dah lame aku tak update blog kan..hmmm..memang lame..bukan tak rindu..tapi busy dan ditambah dengan kemalasan nak menulis..ahhh..dah terpancar kemalasan itu..okay lah..sebelum terlupa..aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin..mana lah tau ada terkasar bahasa ke..ape ke..kann...sekarang ni aku nak cerita sikit pasal raya..haaa..raya tahun ni agak extreme jugak..sebab ape??sebab asyik holiday je..tak pergi beraya sangat pun..semalam baru balik rumah selepas beberapa hari pergi holiday..gile penat weyy..meh sini aku story sikit ceritera raya aku tahun ni..

CERITERA RAYA PERTAMA
Macam biasa..setiap kali pagi raya..tempat yang akan dituju adalah rumah pak long..tahun ni agak sedih jugak lah sebab pak long baru je meninggal lebih kurang 3 minggu lepas..so raya tahun ni lebih ke arah yang suram..life must go on kan..dalam sedih-sedih..tak kan tak mau snap-snap kan..gile aku tak ambik gambar kan..dah pakai lawa-lawa kalau tak ambik gambar memang rugi la..ni dia..aku masuk sikit gambar..





okay lah my dear..nanti aku sambung lagi story ni ke part 2 pulok..nantikannn

No comments:

Post a Comment